Вопросы и ответы

1. Навіщо потрібна реєстрація?

Сайт компанії WorldSport створено для оптових клієнтів. Для реєстрації як оптового клієнта потрібно заповнити невелику анкету, вказавши свої контактні дані. Логін та пароль Ви  самі. вибираєте самі. Протягом дня з Вами зв'яжеться менеджер для уточнення та підтвердження інформації. Після схвалення адміністратором Ви зможете переглядати каталог товарів з цінами, створювати замовлення безпосередньо на сайті.

Оформляти замовлення без попередньої реєстрації Ви не зможете. Без реєстрації є можливість переглядати наші товари без цін.

Як зареєструватися?
У верхньому правому куті натисніть Вхід/Реєстрація. Потім натисніть кнопку Зареєструватися. Заповніть анкету із правильними даними. Чекайте на дзвінок адміністратора. Якщо Ви вже працювали з нашою компанією та вказали менеджера, з яким працювали, Вам можуть дати доступ на сайт без дзвінка менеджера – на ваш емаїл надійде повідомлення про доступ.

 

   Вхід зареєстрованим клієнтам:
У верхньому правому куті натисніть кнопку Вхід/Реєстрація. Введіть логін та пароль, який Ви вказали під час заповнення анкети. Переглядайте товари та робіть замовлення!

 

Забули пароль?
​На сторінці авторизації введіть логін, трохи нижче натисніть кнопку Забули пароль? Вам буде запропоновано ввести емаїл, який Ви вказували під час заповнення анкети. Перевірте свою пошту, перейдіть за посиланням Відновити пароль, а потім введіть новий пароль.

 

2. Як працювати із сайтом?

Все дуже просто! У меню вибираєте категорію товару, натискаєте, потрапляєте в бажану категорію. При замовленні у Вас є два способи покласти товар у кошик: натиснути кнопку "В кошик" і у вікні, що впадає, ввести потрібну кількість товару; або натиснути на фото і перейти до картки товару, прочитати інформацію про нього і потім натиснути кнопку "У кошик", при цьому також відразу вказати потрібну кількість.

Якщо товар має варіації за розмірами, кольором, то при натисканні кнопки "В кошик" Ви відразу потрапляєте в картку товару, де можете вибрати потрібний розмір або колір. Для цього вибираєте потрібний параметр, ставите потрібну кількість, натискаєте "У кошик". І так за кожним параметром.

При переході в кошик Ви зможете ще раз переглянути Ваше замовлення та відредагувати його.

На сайті можна вибрати сортування за ціною, назвою. Вибрати показ більшої чи меншої кількості товару на сторінці. Можна вибрати валюту показу: гривня або USD. Також Ви можете побачити актуальний курс гривня-USD. Актуальний курс та товарні запаси оновлюються щодня після 22.00.

3. Який термін виконання замовлення?

Наразі замовлення ми надсилаємо понеділок, середа, суббота. Обов'язково враховуйте, що на обробку замовлення потрібен час. Термін доставки залежить від обраного Вами перевізника, відповідальність за збереження вантажу лежить на замовнику. Доставка не включена до ціни товару.

4. Чи відповідає товар тому, що зображено на фото?

Так, відповідає. Але слід враховувати, що характеристики, колір, упаковка можуть змінюватися виробником без попередження. Також необхідно враховувати, що зображення кольорів залежить від індивідуальних налаштувань Вашого монітора, тому колір товару може відрізнятися від того, що ви бачите на зображенні.

5. Сума замовлення на сайті остаточна?

Ні, оскільки інформація про наявність товару оновлюється після закінчення робочого дня. Товар має властивість продаватися та закінчуватися. Також у нас є система знижок на великий гурт, який не відображається при замовленні з сайту. Тому іноді сума замовлення після обробки може трохи відрізнятись від суми замовлення на сайті. Після обробки замовлення з вами зв'язується ваш менеджер (месенджер, телефон, е-маїл) для уточнення суми платежу.

6. Я знайшов дешевше!

Ми завжди готові до аргументованого торгу. Телефонуйте та уточнюйте у менеджерів остаточну вартість.

7. Зі мною ніхто не зв'язується, хоча минуло вже декілька днів після замовлення !!! ?

Будь ласка, не засмучуйтесь! І прийміть наші вибачення. Будь-яке буває, тут може бути і людський і технічний фактор. У будь-якому випадку, якщо вам не важко, напишіть про це на електронну пошту або ще краще — зателефонуйте. Дякую за розуміння!

8. Наявність товару.

Наявність товару на сайті іноді не гарантує його наявність на складі – речі мають властивість продаватися. Тому уточнюйте наявність товару у вашого менеджера.

9. Уцінка та розпродаж.

Товар з уцінкою та з розпродажу обміну та поверненню не підлягає!